Vara i nuet!

Framtiden kommer snabbt nog ändå! 😱 

Jag börjar lära mig att njuta av en sak i taget
  • Saker blir gjorda
  • Tiden räcker mycket längre
Att planera och se start OCH slutet på ett projekt, stort som litet.
Jag försöker att planera dagen, mitt stora problem är att följa det jag planerat 😔 
Jag är medveten om detta!!
Det kommer alltid saker i mellan... 
Det är just det problemet  som jag behöver jobba med. 
  • Prioritera 
  • Tacka Nej till det Jag inte vill
  • Skriva upp det Jag Vill göra 
  • Och göra det!! ⭐️
I går var jag på Parelle i ystad, det tycker jag är roligt! Klienterna där är super! 
Jag tycker det är lite jobbigt med all annan personal som är där 🥴 
Men jag jobbar på det! Jag vill vara en i gänget, även om det är den där Udda typen 
🤗🤪 
(null)
Mammas fina fönster och växthus! 🏳️‍🌈 
Vädret är som det är ☀️🌪🌩☀️☔️ 
Men det är bra, det växer så det knackar i trädgården! 
(null)
Vårt fina växthus! 

Summering av dagen, den var bra! 
Gick enligt planeringe. ⭐️🌟

Ikväll åker vi till sommarhuset i Foteviken! 
Balansera historia och nutid ger lite extra guldkant på livet! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0