Ta mitt ansvar 🥴

Och gör något åt livet! 🥰 
Jag är värd så mycket mer än att må så här! Och mina nära är världa så mycket mer än jag kan ge just nu! 😍 
Att söka ett jobb och skriva på ett anställning avtal, det tog bort magontet och lite av oron. Alla tårar som rinner minskar inte, men jag kan kontrollera dem lite och accepter dem! 
😭😭😂😂 
Jag blandar vikingtid med nutid, njuter när jag kan och jobbar där i mellan. 
  • Jag har samlat på mig dagliga påminnelse som hjälper mig hålla fokus! 
  • Fokus på här och nu! Det får tiden till att sakta ner 🤗
  • Mindre telefon! Mindre sociala medier. 
  • Det innebär mer fokus när jag bestämmer att Jag har tid!
Bit för bit jobbar jag mig uppåt! 
Jag är glat överraskad på hur snabbt det går, det är jobbigt. Men att tillåta små psykbryt underdagen, schema lagda psykbryt så tar jag mig fram! 
Att tillåta mig att Inte orka! Det är okej 🤩
Dagens tankar:
  • Allt tar tid! ⏱🕰
  • Öppna upp! 
  • Uppskatta det du har 🤩
Min önskan har gått i uppfyllelse!! 
  • HiH, schema lagd kontorstid!!

Jag viste inte hur mycket jag älskade ordning, schema, rapporter och att göra listor!  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0