Ta ansvar för sina handlingar 🧐

Eller vända kappan efter vinden 🌪🌬 
Det blåser mycket inom Skånskavikingagrupper, så mycket att väldigt många blåst bort!
Det är inte bara inom viking det blåser, jag tycker att världen har blivit tokig! 🥴 
Vad har hänt med vänskap, lojalitet, ärlighet?
Nu känns det som om ingen tar det på alvar längre. Vad de gör och säger en dag det gäller inte nästa vecka! 🤨 
Bara för att man har varit vänner i 10 år betyder inte det att man inte kan ändra åsikt utan att förklara och bara vända o gå! 😟 

Man stöttar och peppar och hurrar för idéer man har, men när det ska bokas ochbestämmas, då svarar man inte längre. 
Värden är skev och det börjar oroa mig lite 🥺 
Jag är glad att jag inte har barn som ska växa upp i detta kaos! 
Men syskonbarn och alla andras barn... Hur ska jag kunna skydda dem när inte äns jag orkar stå imot det alltid?!? 😱🥶 
  • Hälsohetsen som gör oss sjuka
  • Maskiner är viktigare än människan
  • Vi ber om ursäkt för att vi vill vara hälsosamma! 
Vad är det som händer? Var gick det fel? 

Ta hand om era barn! Var en bra förebild och var snäll till dig själv!
Hjälp dina barn genom att hjälpa dig själv! 🤗 
Var snäll till andra!  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0