Shopping gör mig till en surtant

Jag har kommit på vad det är som gör att kag tappar hoppet.... 
-Vad ska vi äta?
-Handlar du? 🤢🥴 
Idag lyckades jag hålla leendet uppe till en inte så tillmötesgående personal i affären råkade hamna i min väg. 😵🙄 
Sen tar det viljestyrka att vända det rätt igen 😱 
Nyligen klarade jag mig hela vägen till huset, vid frågan 
-vad ska vi äta? Går det inte längre... 😭😂 
Tröstande Sambo och en liten promenad (null)
Fruktsallad och kesella till middag! Som jag lyckats tänka ut och handla! 😛 
  • Gör matlista
  • Planera inköpen
Kalender organiseras, tider planeras. 
Det är jobbigt att hela tiden skala av... att göra färre saker🤓 
Men det är ända sättet att fokusera! 🥰 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0