Känna, lyssna, analysera-Agera

Att erkänna för sig själv att man inte är en superhjälte! 🦸🏼‍♀️
Idag har jag jobbat med mig själv på mitt sätt! 🌷🌱☘️ 
Trädgården har varit min räddning förr, idag har jag hunnit ifatt! Jag kan gå runt och njuta utan dåligt samvete! 
Jag har oxå kommit fram till varför träning inte känts så roligt på sista tiden. Jag har suttit framför datorn och stirrat... 
När jag rör mig mycket får jag ont i höften, jag har tänkt på det jätte mycket!! Men inte gjort något åt det.
Frukost mötet på Ifc, Skurup i dag gav mig En stark tanke, "ju mer du tänker på smärtan desto värre blir det, så sluta tänk på den"
Tack 🤗😀 

Så nu är det back on track med livet! Små steg 👣 
  • Inte börja på något nytt! Så inga nya projekt, grupper eller dyligt! 🤓 
Utan lägga fokus med det som är bekant och utveckla det och bli trygg 🤗🤩
  • Tillbaka till en fast trygghet (håller tummarna) för att stabilisera vardagen. På flera olika plan men framför allt för min egen självkänsla 😍
  • Rehabträning och massage för benet.
Målet med detta är en stabilare ekonomi, mer tid med familjen och framför allt en glad kropp!!  (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0