Att välja att inte bli utbränd

Jag har gjort ett val! För min egen skull!! 😲🤪 
Min kropp sa Stopp! 🤕 Nu får det va nog!
Jag gjorde då ett medvetet val, jag stannade upp och frågade mig själv
-Är det så här du vill leva ditt liv? Med stress, känslan av att inte ha tid och samtidigt får du inget gjort. 😵 
Svaret är självklart Nej!! 
Jag börjar med bortförklaringar som jag i efterhand inte kommer ihåg. Jag ursäktar mig och skyller ifrån mig. 
Men i slut ändan så är mitt liv mitt ansvar!! 
Jag har också ansvar för andra i mitt liv, min sambo, familjen, Hälsa i helhet, Gym101 och mina andra klienter. 🤑🧐 
Men om inte Jag väljer mig själv först och bygger upp min egen styrka, självkänsla och energi då kan jag inte vara mitt bästa jag för de människor jag har valt att ha i mitt liv! 

När jag vaknar på morgonen och mår illa i hela kroppen, känner mig trött när jag vaknar och har ont över allt... Då är det något som är fel! 🤢 
Jag väljer nu att ta hand om mig. Börjar med att inse att Jag Vill ändra mitt beteende!
Det ända sättet att göra det är att börja! Börja med att bestäma Vem är det du vill vara, när är du ditt bästa Jag? 

Jag väljer att vara mitt optimala bästa Jag idag!  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0