Alla dessa möjligheter...

  • Ju fler val jag har, desto mindre blir gjort
  • Skriver jag inte ner det blir det inte gjort
  • Bokas det inte i kalendern, blir det inte gjort
Tre fakta jag har kommit fram till😀 
Så:
  • Vill ni göra något med mig, fråga inte om olika saker. För om jag inte kan välja just då så är risken stor att jag väljer bort allt. Bjud gärna på middag! Vi bjuder igen!! Men be mig inte välja vad jag vill äta 😀
  • Se till att jag skriver ner saker, är jag sen med svar så skicka en påminnelse, snälla! 😀
  • Se till att våra möten blir inbokade, pratar vi bara om det är risken att de blir fram skjutna. 
Jag jobbar på att bli bättre på just dessa tre punkter. Men snälla ni hjälp mig gärna!!
Det underlättar för oss alla 🤗🤩 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0