Positiva upplevelser på Parelle!

Det funkar!! Att tänka till, vem vill Jag vara! 

Idag upplevde jag en i mina ögon "normal" kaffe rast på jobbet! 😱🤩 
Jag blev inbjuden och tackade med en liten efter tanke Ja!! 
Jag gav mig själv 60 minuter av socialsamvaro! 
  • För att Jag vill vara en del av gemenskapen! 
  • Att faktiskt ha kollegor! 👍🏼🤩
Jag har nog alltid valt att vara annorlunda, vad det nu är. 
I världens ögon är jag nog relativt ordinär... men jag har allt känt mig utan för. 
Kanske för att världen är taskig eller för att jag har valt att inte stå i centrum! 

Men vet ni vad! Jag tror nog att jag gillar det! 
Och när det kommer till träning, massage och kroppen så är jag jäkligt förbannat duktig! 

Jag lyssnar, jag ser och känner! Jag Älskar mitt jobb som massör!! 🤗🤩 

Att utveckla det till massage/coach växer fram 🤗🤩 

Det är lättare att öppna upp när man inte ser den man pratar med. Och rent fysiskt i kroppen så öppnar man upp av beröring!! 

Jag behandlar kroppen, samtalet får man på köpet!! 
Jag lyssnar, med tystnads plikt!! 
(null)

(null)

(null)

Idag flöt jag in i gemenskapen och det värmde långt in i själen! 
Ser fram i mott Höstens kick off!! 🌸🍂

Underbara kunder! Ni ger så mycket!! 

Jag lovar er att erbjuda er allt jag kan för att ni ska hitta Er hälsosamma väg! 🤩👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0