Vilken dag!!

06,04 vaknade jag! Nu 23,04 ligger jag i sängen och lyssnar på bonusbarn och svärföräldrar 😱🥰 

BNI frukostmöte, så utmanande och så roligt! Mannen är villig att investera och jag är lockad.🤑 
Pt på gymmet, så otroligt mycket spännande det kommer hända! Nya bekantskaper och vänskap som växer 💪🏼🤩 
Anderslöv ger mig så otroligt mycket!
Brijon, en stöttepelare sen många år! Fasta timmar och utvecklande jobb både för mig och mina kunder 👵🏼🧓🏻 
Varje dag lär jag mig uppskatta och älska livet mer och mer. 
Jag välkomnas med öppna sinnen på nya platser, Rotary gav mig så mycket glädje! Och en del kunder! 💵 
Vad jag gett ut börjar komma tillbaka!
Dimman börjar lätta i samma takt som jag börjar ta mina vitaminer och omega-3 tabletter! 🤩 
Kroppen är snäll! Ta hand om den! 
#Beach2019 (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0