20 års plan

Jag hade koll på livet upp till 40år, och efter 60år har jag en vag plan! 👵🏼🍾 

Så nu handlar det om att göra en hållbar plan för 40-60år som gör det möjligt att fullfölja planen efter 60år 😱 
  • 2022 ska 70% av verksamheten drivas från Kyrkvägen.
  • Sommaren 2020 ska butiken vara öppen 1-2 dagar i veckan
  • 2025 ska jag inte massera mera

Detta kommer bli en lång utmanande höst/vinter!! 🤩☃️ 

Denna resa handlar om mig själv! 
Vem är jag som 40åring? Vem vill jag vara 2030 när jag fyller 50år 😱🤩😱 

Hur skrämande det än är så är det dax att ta tag i det! 

1980 är INTE 20 år sen och 2025 är inte framtiden. 
Det är här och nu!! 🍾🤩 (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0