Vilket liv!!

Hälsa i helhet! Välkommen hit, där alla är sig själv!! 🤩
Jag har uppleft en dröm! Jag börjar förstå det nu! 
Jag har inspirerat en hel helg🤩 Jag med min kunskap tillsammans har vi så mycket! 
Ensam är inte stark! 😍 
Naturen och årstiderna inspirerar mig, tänk att få jobba med två saker jag älskar häldohelger med årstiderna som tema! 
Vinter- Varm mat, eld och tid för avslappning 
Vår- Frächa sallader, friska promenader och pepp efter vintern
Sommar- Bär och frukt, träning på stranden och spa
Höst- Färg stark mat, sista träningen i skogen, återhämtning och boost in för höst och vinter

Vilket fantastiskt 2019 🤩 

Helgen avslutades med middag och vin med svärföräldrar och svåger! Trevligt slut! 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0