När bitar byter plats....

Bilden blir så mycket klarare då! Jag har gråtit många tårar idag 😢 inte då mycket för att jag är ledsen, mer för att hur lågt mänskligheten är villig att sjunka för att få ha rätt?!? 😱🤯 
Folk jag har haft respekt för, fullständigt faller till marken med ett stort jävla brak  
Men när man tittar på helheten så är det ett skämt 😱

Jag är oxå inne på dag två av mitt nya organiserade arbetsliv som egenföretagare!! 🤩 
Uppdatering än så länge så går det bra! Jag är back ett knäckebrödsbak men lagade middag i stället 😀 
I morgon är en ny dag! Jag går och lägger mig nöjd i kväll och tänker vakna glad i morgon! 👍🏼😀 
Energin kommer från fantastiska Pt kunder 💪🏼 
Och Musicbox på L9 Anderslöv med Sambon 🥊🥊 (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0