Lyssna på sig själv!

Det är jobbigt och det ger mig lika mycket ångest som aha upplevelser!
Att inte vara så envis utan att faktiskt ge upp det gamla för att bereda väg åt något nytt!
Bara för att det har varit jätte bra i många år så är det inget som säger att det över en natt inte passar längre... 
Att våga släppa taget och gå vidare! 😱 
Kroppen skriver stopp, huvudet känns mer som koktgröt än klarsynt, pigg och pepp 😔 
Men det finns hopp, vissa dagar är helt fantastiska! 🤩 Jag vet vilka de är och varför! 
Nu ska jag bara förändra de mindre bra dagarna oxå... första steget är taget! 

Nu är det dax att ta tag i livet och göra det jag vill!! 
Föreläsa, träning i smågrupper och min "healing garden"

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0