Resan som är målet ✈️🛶⛵️🚀

Ibland är resan målet och i bland är målet resan.
Ska man till London över helgen med sambo o barn, då är resan bara lång och tråkig! Men målet fantastiskt! 🇬🇧😀
Men livets resa, där är inte målet bestäm än... det ändrar sig hela tiden. I alla fall mitt🤩 
Jag har helt fritt val vilket tåg jag tar, eller båt över haven eller tar ett plan och gör jätte steg!
Jag kan själv välja när jag åker, vem jag åker med, hur jag åker och när jag tar fika paus!
Mina drömmar växer och växer ju mer jag lär mig om resandet. Att det faktiskt är mina val som ändrar riktning! Ibland till det sämre men oftast till fantastiks nya sätt att se livet, att leva livet på. 

Jag vill ha en trygg framtid, jag vill kunna leva även när jag blir gamal! 👵🏼👵🏼

Just nu reser jag 1:klass, för att jag valt det! 

Vill du oxå välja själv? (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0