Lycka och drömmar!

Jag lever min dröm!! Jag är så otroligt glad och stolt! 😀
Idag var det andra träningen i Svaneholm, med nöjda deltagare!! Jag är helt mållös!
Jag! Jag har gjort detta!! Detta är mitt liv!
Utan min helt fantastiska sambo som brinner för detta lika mycket som jag... om inte mer! 😜🤪
Att känna skillnaden i kropp och själ när man tar sig tid att lyssna på den. Att ge sig själv tid att känna efter, och att sen lyssna och göra det bästa för den! Kost, träning och vitamintillskott det ger hälsa i helhet!
🤩🤩 
Jag vill inte vara en dryg försäljare, jag vill vara en ambasdör för något jag själv använder och är så nöjd med. Jag vill att mina nära och kära ska må lika bra som jag!
Jag blev glad när jag såg mig i speglarna på gymet idag! 🤩 
På två år har jag gått från att hata att stå in för människor till att hålla sju pass i veckan på L9fitness i Anderslöv. Och extra instruktör på Mossbylunds spahotell 💪🏼🤩😀
Jag förstår själv inte hur det hände, men som jag njuter av det!
Framtidsplanerna växer och växer.... stjärnorna är målet! 🤩🤩🤩
Svaneholm by night, träningen är i full gång!

Billiga apelsiner fick bli lyxig frukost i morgon

Lunch förberedelser, basisk Shake till oss båda. Även om jag är på jobb 👍🏼😘

Även frukosten är klar, mindre tid att stöka och mer frukost mys! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0