Glädjen som bara växer!

I kväll hade jag ett underbart samtal med min sambo, om framtiden och träningslokalen hemma på gården!
Att om jag måste åka bort, så kan han vara instruktör! Leendet han hade när han sa det Det värmde själ och hjärta! ❤️ 
Jag ser hur mitt älskade företag bara växer och växer. Jag har en fantastisk samarbetspartner! Utan henne hade det inte gått så här bra! Emma som driver Mindful by Emma ger mig struktur, lugn och fantastiskt mycket glädje!
Vi har känt varandra mindre än 6 månader, och bara se allt vi gjort!
Tema kvällar, träning, Forever Living och otroligt många fantastiska framtidsprojekt!!!! 🤩😀🤗

Med all ny energi jag fått av att faktiskt leva som jag lär! C9 boxen gjorde under, ansiktsprodukter som verkligen funkar, träning och vitaminer till insidan av kroppen. Alla dessa bitar tillsammans bygger upp oss inne i från och ut. 🤩
Jag känner mig nu både snygg, fräch och pigg! Så som jag tror livet ska kännas! 🤗🏃🏼‍♀️
Om jag är full av glädje och energi, då kan jag sprida det vidare till andra!

Så känner du dig lite hängig? Vill du ha mer energi? Låt mig ge ett förslag på en förändring!
💪🏼🤩😀 (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0