Gjort mig själv en tjänst....

I morgon är onsdag, min andra favorit dag! Och jag har redan nu sett till att den börjar på bästa sätt!! 😀 
Frukosten står till sig i kylskåpet och är färdig när jag vaknar i morgon!!
Jag har alltid trott att jag inte tyckte om gröt, men jag får villigt erkänna att jag tänkt om! 
Att lägga 1 dl havregryn 1 msk chiafrö i 1 dl vätska, rör i hopa och ställ i kylen! Smaksätt efter tycke! 😀🤪 

Fick hem ett paket med böcker! Jag känner mig så exalterad att jag nästan spricker 🤩🤩 
Nu ska vi ta ett steg till i rätt riktning! Fokus på kosten, att hjälpa hormonerna och resten av kroppen jobba tillsammans! Att från insida till utsida bli som ny! 
Det är Aldrig försent! Tänk på att cellerna förnyas hela tiden, på ett par månader är du som ny! På riktigt 😀😜
Om vi hjälper till med byggstenar till de nya cellerna så blir vi bara bättre och bättre!
Fantastiskt! Eller hur!! (null)
Choklad och kokosstänger och Raw-Energibollar med lime. Super goda! 😀
(null)
Underbar läsning, målen flyttas uppåt och jag har farten uppe! 🏃🏼‍♀️
(null)
Morgondagens frukost
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0