Äran att få välja sina kollegor!!!

Det är exakt det jag gjort idag! Så roligt att ha med Malin, för jag tror verkligen att detta kan hjälpa henne mot sina mål! 🤩💪🏼 
Tillsammans är vi starka, tack Emma!

Jag har fått en till ny kollega i kväll 😜🤪 
När jag kom hem hade min sambo gjort sitt första pass som vi körde i kväll! 20,30 var jag hemma 20,45 svettades jag på logen! Utan att själv behöva göra något mer än träna! Vilken känsla! 
Alla ni som känner Bjarne sen tidigare kan väll hålla med om att han ser pigg ut! Hade ni trott att han skulle bli fitnessinstruktör!! 😁😆😂😂 
Jag älskar honom mer och mer, han är mitt stora stöd med hjälp av ett par spark i baken på mig 😝🤓 
Svettigt och svidande muskler 😱

Träningen var välplanerad 💪🏼👍🏼

Avslutade med nyttiga snacks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0