När vi tänker blir det lite fel.... 🤪

Så mycket tankar idag.... detta kommer bli lite rörigt men försök att hänga med 😀 
Att leva här och nu och maximera det! Känslan när man kan kombinera hobby med företager! Att möta nya människor att knyta nya band! Nästa gång ska jag ha mer tid Monika! 
Har oxå masserat yngre män och pratar om massage och varför de har ont. Trucken på jobbet kunde göra jobbet snabbast om personen satt felaktigt och körde. Så det viktigaste är jobbet i andra hand kommer människan! 😱😱 Hur i helsike hamnade vi här? När blev Tid och Pengar är viktigare än människorna!! 🤪 
Livet är galet och man måste sätta sig själv som prio Ett!! Vi måste vara lite mer egoistiska!! Jag Kan för att jag är bra på det jag gör! Du är bra på det Du gör! Tillsammans vinner vi alla 🤩🤩
Tillsammans är vi starka!
Vi måste se var vi är på väg! Vill vi vara starka och orka bli gamla måste vi jobba för det! 
Idag! Inte sen... 
vad drömmer du om?? Berätta för mig!  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0