Ledig tid!

Det är viktigt att ta ledigt! Att njuta av ledig tid med de käraste. 
Även om jag måste boka in ledig tid så njuter jag fullt av den! Jag har lärt mig hur jag fungerar, efter många många misslyckade försök har jag lärt mig! 🤩 Det som är inbokat i kalendern blir gjort, inget annat! "Vi gör det när vi är lediga...." det kommer inte hända i min värld! Vill ni träffa mig så se till att boka tid! 😎😀 

Vi åkte på tur till Danmark idag, Venelite (Bjarnes yngsts) hade dans uppvisning! Vi han även med fika hos Martin och hans kvinna. Att umgås ger så mycket energi!
Jag har börjat på en lista med människor jag ska boka in tid med i höst! 😍 
Vi unnade oss ett nytt spel oxå 😱 Så vi avslutade kvällen med lite nya resor! 
En bra ledig dag! I morgon är det måndag!! 
En ny vecka att hitta möjligheter i! 😎🤩 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0