Jag bara ler...

Världen är galen och jag bara tittar på.... 😱🤪 
🙈🙉🙊 
För att inte bli helt galen så väljer jag ofta att inte lyssna på allt. Jag sorterar hårt på sociala medier, jag väljer vad jag läser och vad jag tar in. 
Jag har lovat mig själv att bara bry mig om det som betyder något för mig och som jag kan göra något åt. 🐢 
När Jag mår bra kan jag hjälpa andra att må bra och hitta sina Varför 🤩 
Allt jag hjälper andra med är exakt samma saker som jag fightas med dagligen. Rutiner och struktur! 🧐 
Jag har en fantastisk coach i Emma, och jag gör allt för att ha mina vecko möten med henne!! Det lyfter mig så otroligt mycket och jag drömmer om att vara samma hjälp för någon annan!! 😎🤩😍 
(null)
Här jobbar jag i kväll 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0