Dagens hälsoinsikt! 🧐

Jag har haft mycket små problem med magen, uppblåst, trög inte trög, små ont lite då o då. 
Sen Februari har många av dessa problem försvunnit eller minskat! Det var i februari som jag tog beslutet att börja med Forever Livings produkter. 
Som allting annat så hoppar jag med huvudet först och blir återförsäljare direkt!
Överlycklig över att magen blir bättre börjar jag testa fler produkter. Jag har äntligen börjat uppskatta kvalite!! Vuxen poäng till mig. 
Idag dricker vi aloe vera varje morgon, någon variant av vitaminer (jag testar oss genom sortimentet) all lotion och mesta tvålen och schampo och balsam. 😱🤗🤪
Jag lever som en reklampelare... 😂😀 men jag älskar det och min kropp bara fortsätter att tacka mig! Den gör inte ont, är mjuk på både insida och utsida. Jag känner mig snygg och stark! 💪🏼🤩 
Vist är det hårt jobb, men samtidigt ett fantastiskt jobb. Att träffa människor som jag har möjlighet att hjälpa, jobba när och var jag vill, extra pengar eller heltid det är upp till mig!
Ju mer jag jobbar med det jag älskar desto mer roliga saker kan jag och sambon göra, med barnen, familjen och vännerna!! 

Vill du vara en del av mitt team?
Ring mig!! 0708-622607 (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0