Att tvivla på sin lycka 😱

Just nu sitter jag på Foteviken och är tillbaka i vikingatid, mat, bestick, säng, underhållning...
Jag fuskar i kväll för att jag vill dela med mig av detta. Så troligen, kanske om jag kommer ihåg det så ska ja fuska i morgon oxå. För vanligt vis så ligger telefonen död i en hörna.
Vi är allt för upptagna med att umgås! Utan telefon utan Tv och dator vi har inte änns en kortlek😱😎 
Men vi får tiden att gå, vi slås, kramas, pratar eller bara är tillsammans. När det blir tråkigt plockar vi upp en sten och uppfinner ett spel! 
Efter 4 dagar kan alla reglerna! 😎🤗 
Att försöka förklara för någon hur det kan vara fantastiskt att bo i ett tält, det regnar eller är svinvarmt, bad i havet om det finns annats badywipes som tvätt trätalrikar som aldrig diskas... Det går inte, antingen lever man livet eller inte! 💚🐗
Så många fantastiska människor man man träffar! Som man slås med, ju bättre fight desto mer kramar och fest på kvällen! 
Det är här mitt hjärta är som öppnast, det är här jag är så sann mot mig själv som jag kan!
Detta är min hobby, jag gör det för att jag ska må bra!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0