Massage och spa kvällar!

Inspiration och idéer snurrar, dax att andas och prioritera! 👍🏼
Det är något jag just nu jobbar mycket på, det och att organisera 😵
Men efter en lugn helg hemma är det mindre högar med kläder på golvet, mindre papper över allt och det har införts ett maxantal påsar och väskor jag får använda samtidigt!
1!!! 1 styck påse, inte 18....  
Jag måste erkänna att det är trevligare att veta var en saker är än att alltid leta 10 minuter först. 🤩 

Att jobba med sig själv, utveckla både kropp och sinne att ta sig tid att lära känna sig själv!
Att lära sig tycka om sig själv, alla dessa egenheter vi har. Det tog tid att lära sig leva med rösterna i huvudet, men om man lyssnar noga så vill de ofta väl!

Var snäll mot dig själv, som en vän till mig ofta säger 😀🤗 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0