Insikter och beslut....

(null)

(null)

(null)

Idag har varit en omtumlande och nervös dag! 🤪 Nu är den slut och jag känner mig lugnare, lättare, säkrare och så himla glatt nervös! 🤩 

Med människorna jag har runt mig kan jag inte göra annat än att lyckas! 💖 
Familj, vänner och den stora kärleken det är vad man behöver. 

Idag har jag tagit beslutet att säga Ja till en helt annan sorts familj. Som jag hört mycket gott om länge 🌼🌻 

Jag har oxå tagit ett beslut att försöka sluta vara så rörig! Jag har till och med gjort en plan! Denna gången har jag stöd och motivation 😀 Det är nog lite som att sluta röka eller börja träna. Man kan bara göra det om man verkligen vill, av rätt anledning. Inte för att andra tycker att man borde 😀🌼 
Jag vill och jag kan! 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0