Fjädern på en pil!

I kväll känner jag mig lätt som en fjäder!! Jag kan motvilligt erkänna att jag gjorde fel, jag planerade inte som jag skulle. Detta har gett mig mycket ångest och oro den senaste tiden. Men tack vare fantastiskt människor i mitt liv, denna gång på jobb så löste det sig! 😝😀 

För första gången på länge så har jag en egen längtan med min egen träning. Om drömmar blir sanna så har vi en fantastisk framtid.
En ny dröm och utmaning lockar mig mycket!💪🏼🤸🏼‍♀️🏋🏼‍♀️🧘🏼‍♀️🥇

Igen!! Det är mycket bra saker i framtiden, och framtiden är nära.
Nu är alla växlar i och jobbet går framåt!

Jag är lätt som en fjäder, som sitter på en väl riktad pil! 💘🏹

Hör av dig till mig för att kicka i gång din egen resa!

/Pt Malin 
Pyjamas och sockiplast....😀

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0