Berg och dalbana!

Vaknade med känslan att det va helt onödigt att gå upp idag... så trött, hänging och hopplös. Men ett möte är ett möte, så 10 min innan jag skulle vara där kom jag av sängen, ingen frukost, kallt ute och fortfarande trött. 😴 
Planen var att åka och träna med Emma, men så blev det inte. Mindfulbyemma på Facebook.
Att prata med Emma är så lätt, och hon har tydligen svar på nästan allt 😀😜 
Känslan av hopplöshet lämnade kropp och själ och byttes mot hopp och inspiration. Som alltid när vi träffas!
Dagen fylldes med tankar om plan B, mysjobb, yoga på Mossbylund, massage, fantastisk fotmassages ufo och brädspel med sambon. Jag går och lägger mig med kärlek i hela kroppen och känner mig tacksam för alla som finns runt mig och som tror på mig!

Tack! ❤️ (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0