Att bli gammal....

Jag jobbar nu med lite olika saker alla har en sak gemensamt. Att hjälpa andra. Det låter skyttigt men det är inte det jag tänkte. Fast å andra sidan är jag väldigt väldigt stolt över alla mina jobb. Så jo det var skryt! 👍🏼😀

Att få komma människor nära, lyssna på deras historia och rensa och sortera bland deras saker och tankar. Det är en ära!
Men även det har tunga bitar 😔 
Och att kunna hjälpa och stötta även där känns så bra. Men det har fått mig att tänka 😍😮 
Vi alla ska bli gamla och dö, det kan vi inte komma ifrån. Vi måste försöka göra det bästa av våra liv, så att vi kan vara nöjda och uppskatta tiden när kroppen inte orkar lika mycket. 👵🏼🧓🏻 

Vill du börja din resa mot en piggare ålderdom? Det är aldrig försent att börja! 💪🏼

Jag hjälper dig gärna! 😀💪🏼 (null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0