Underbara måndag!

Jag gillar måndagar!! 
Börjar med en pulscirkel på L9 i anderdlöv, sen hade jag Min andra kund med företaget, och hon var super nöjd och har bokat fler timmar!
Måndagen fortsätter sen på L9 igen, spinning och styrke cirkel 🚴🏻‍♀️🏋🏼‍♀️
Spinningen ger mig otroligt mycket energi, och att ha samma människor som kommer vecka efter vecka i mer än ett år. Det tar jag som ett kvitto på att det är ett bra pass.
Så länge jag tycker det är roligt tror jag att jag kan leverera bra träning!
Jag håller i pass lika mycket för min egen skull som för de som kommer till dem! 😀💪🏼
Avslutar kvällen med lite fitnessroll, skön avslappning för trötta muskler! 

Att veta att morgondagen är fylld med träning och kunder av både Pt och massage är upplyftande! 
Jag tror att detta kan bli jätte bra! 
Mycket positiv respons har jag fått från många håll, även oväntade håll 😀😁 

Känner mig inspirerad, vill du oxå göra det?
Kontakta mig så ser vi vad vi kan göra! 

/Pt Malin 

Www.enbithalsa.com
[email protected] (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0