Träna hemma!

(null)

Idag har jag varit hemma hos en kund som verkligen behöver komma igång och röra lite på sig! 
Han har tagit chansen att komma igång utan att behöva gå till gymet. Inga gymkort, ingen trängsel utan han han träna hemma när det passar honom.  😀💪🏼 
Att jag kan va med och hjälpa honom på vägen gör mig så glad. Att inspirera andra till att själva vilja börja röra på sig, det är lyx i mitt liv!! 

Vill du oxå ha hjälp med att komma igång? Hör av dig till mig så bestämmer vi en träff där vi diskuterar hur vi kan hjälpa just dig!!  

Ta dig tid att fundera på vad du vill, vad vill du göra med ditt liv? Vill du ha mer energi, lite mer muskler eller bara bli lite mer rörlig...

Jag hjälper dig jätte gärna! 

/Pt Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0