Snart jul!

Idag började julen här på Kyrkvägen i Skivarp 🤶🏼 
Våra alternativa jul med tema Doctor Who börjar ta form. Det är tillåtit att börja tidigt om man ska på semester innan. 
Att pyssla tar fram minnen från när jag var liten. Att sitta i köket och titta på när min mamma och bror byggde pepparkakshus efter egen ritning 😍 
Att alltid haft möjlighet att pyssla, baka och skapa fritt det är en bra barndom! 

Så att pyssla och pynta är viktigt för mig, det behöver inte vara som det alltid varit men det måste kännas rätt i nuet. 

Att njuta av det vi har eller att ändra på det vi inte vill ha, det kräver en stark kropp och starkt sinne. 

Jag kan hjälpa dig med en stark och stabil kropp! Kontakta mig så börjat äventyret sen! 

/Pt Malin  (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0