Känslor!

Något jag har kommit till att både älska och hata! 
När känslorna av sorg och ensamhet tar tag om livet, då är det svårt att försöka älska dem! 

Det senaste året har min lycka byggts upp mer och mer, jag njuter av det men en skränande tanke väckte mig för ett tag sen... 
Jag kände mig "normalt" lycklig.... detta skrämde mig för att jag är mer än "normalt"  lycklig, jag är inte heller normalt ledsen, eller normalt orolig.... 
Jag kan bättre än så! 😜 Det var då jag kom på det... som med allt annat, så måste man jobba med sina känslor. Tänka tankarna! Varför är jag lycklig? Tänk på svaret, många gånger, tänk på hur du kände just då! Skryt om det, dela det med någon, känslan blir bara större och större!
Man har lättare för att se mer detaljer som gör det ännu bättre. Det är samma sak med sorg, depression, rädsla, rastlöshet och alla andra känslor. 

Sätt dig ner och titta på, lär känna dina känslor! ☺️ 
Världen blir så mycket större, så mycket mer att njuta av 💚🤶🏼🎅🏼☀️☃️ 
Jag ska testa mindfulnes nästa vecka, det både lockar och skrämmer mig 😎 men jag litar på att Emma som jobbar med detta! 

Vill du ha hjälp att öppna upp din värld? Om inte så är jag säker på ett Emma kan 👍🏼☀️☺️

/Pt Malin  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0