Att motivera andra!

Jag har alltid sagt att jag inte tycker om nya människor, idag kan kanske vara den dagen då jag börjar tvivla om det verkligen är sant! 🤓
Idag har jag haft tre olika tränings tillfällen med helt olika människor och behov. 
Jag har njutit av varje minut, att prata, umgås och skratta tillsammans även om vi inte känner varandra. Vi är på samma ställe så det måste finnas nån röd tråd att fiska efter 😱
Jag är just nu väldigt förvirrad i mina tankar, men tycker det känns väldigt lyxigt!

Jag har oxå hunnit med massage hemma hos mina allra trognaste kunder! Systrar som jag har varit hemma hos var 6;e vecka sen -09 idag fick jag alla datum för 2018 så jag kan boka kalendern! Det tar jag som bevis på att jag gör något rätt! 😀👍🏼
Emma som jag haft som kund idag, hon jobbar med mindfulness och efter semestern ska jag få min första upplevelse inom detta. Jag är både nervös och nyfiken. ☺️ 

Vill du hitta en röd tråd i ditt liv? Hör av dig till mig! 
[email protected] 

/Pt Malin  (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0