Älska sitt jobb

Efter ett par slitiga, stressiga och allmänt dåliga år på Jysk 😔så bytte jag jobb, jag blev personlig assistent. Detta är snart 7 år sen.
Jag har under dessa år utbildat mig till personlig tränare, börjat som instruktör på L9 och mycket mer.💪🏼
Alltid med öppen konversation med familjen jag jobbar för.
Att livet består av att ge och ta, det har jag lärt mig och lärt mig att uppskatta!
Nu har jag gått ner till halvtid och gett plats för en ny tjänst till en annan lycklig människa!
Jag har äntligen funnit modet att satsa på mig själv, att tro på mig själv och min kunskap. 😀🤗 
Att jag kan hjälpa andra att hitta orken att bli gamal! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0