Upp o ner...

Det är inte lätt att vara kvinna, eller människa överhuvudtaget kanske.
Humöret åker upp och ner så fort att jag inte inner med.
I grunden är jag super glad och exalterad, övers ligger rädsla att inte lyckas. Detta plus trötthet efter natt jobb gör att jag känner mig aningen labil 😀😜

Men jag samlar ihopa bitarna igen och fortsätter framåt. Borde planera in för måndag men har svårt att koncentrera mig 😁 Tänker att det löser sig, men måste ändå ha lite grund att stå på och lite musik att spela. 
Annars så är jag redo för att köra full i Anderslöv på måndag!!
Trx utb nästa helg och sen spinning på det, om inte annat så blir jag förhoppnings vis vältränad till sommaren!

Det kan vara bra att kompensera Viking fightingen med lite vettig träning! Känns som en evighet sen jag hade yxa och sköld uppe, men det är bara en vecka som jag missade.
Längtar lite till söndag kväll, som alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0