Nytt år nya utmaningar

Klychan säger ju att man ska starta nytt hälsosamt liv vid nyår. 
Jag tycker igenteligen att man kan gör det när som, men just nu råkade det bli Nu!

Jag är utbildad Pt, men har inte jobbat som det än. Så nummer 1 av mina förändringar är att jag ska utvecklas till en grym Pt som kan utveckla andra!

Jag är även Viking fighter, så nummer två är att utvecklas till en bättre fighter och komma ut på markander hela sommaren och showa för och roa folk!

Jag är även husägare, med en underbar trädgård. Det är min nummer 3 på utvecklings listan, den ska göra mig mer självförsörjande!

Samtidig ska jag försöka fixa detta med blogg och instagram :) 

Min tanke är att blogg idéer om träning och trädgård, framför allt träning!






 

Svett, våld & kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0