Mål!



Det viktigaste är att sätta mål som är för en själv! Inte för resten av världen, gör klart för dig själv vad det är du vill!
Lika viktigt är det att utmana sig själv, göra nya saker även om det skrämmer  livet ur en ☺️

Just nu är jag på en resa som både skrämmer och stärker mig!
Jag njuter fullt ut även när det ger mig sömnlösa nätter 😀 
Jag hoppas på att kunna inspirera andra till att följa sina mål.
För att kunna göra detta måste jag följa mina egna, detta gör att jag tänker lägga mer tid på min egna träning. 💪😀💪👟👟
Detta gör att det blir lite mi dre fritid över 😔 jag hoppas att mi a underbara vänner och familj kan leva med detta ett tag 😀 

Så i stället för en fika kan vi kanske ta en promenad, eller en löprunda! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0