Boxen växer!

Det kommer hända mycket nytt i livet i vår 😀
Jag ska redan på måndag hålla i mitt absolut första gruppträningspass! Jag är lika delar exalterad och vettskrämd in för detta!
Snart drar även spinning pass igång. Att gå från att ha onda tankar om spinning till att hålla i passet, det är stora steg!

Men jag ska ge 110% av mig själv för att alla dom kommer på passen ska tycka det är kanon!!

Jag råkade nog som vanligt säga lite för mycket igen... Nått jag har velat göra i ett par år ligger nu ett steg närmare!
Toughest i Malmö, vem är sugen på att hänga på??

Just nu njuter jag av känslan i hela kroppen glädje, spänning och lite skräck!

På gymet svettas vi, i trädgården ligger snön för tillfället. Vintern kom till Skivarp.
Och jag längtar efter våren mer och mer!

Men än är det vinter och löpning på bandet där inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0