När man tappat greppet....

Paniken växer och självkänslan sjunker 😕🙁😖
Jag missade sambon med 8 minuter i går, när jag kom på det började jag stor gråta! 😥😭😭 
Ett tydligt uppvaknande! 
 
Jag säljer ett fantastiskt koncept på hur man tar hand om sig själv.... Hur kan jag hamna i denna känsla?!? 
Gör om gör rätt som min vän Johan skulle sagt 😍😂 
Imorgon är en ny dag, dax att göra något åt detta!
Jag har ju framtidsplaner att fixa, uppenbarligen så görs det inte av sig själv 😱 
Och när jag gör vad jag ska får jag direkta hejar rop och glädje! 

Jag är bra på det jag gör, jag ska bara göra det mer!! Leva livet jag har valt som min framtid!!🤩😀 

Det ända som kan hända om jag vågar satsa full är att jag blir både hälsosam, fri och snygg!!😍🤩😎 

Låter det som en framtid du vill ha? Låt oss hjälpa varandra!
Jag bjuder på fika och berättar gärna mer 😀🤩 (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0