Att röra i det gamla... 😎

Röjer i hobbyrummet för att få ett bättre kontor. Ett beslut som känns helt rätt! 🤩😱 
Hobbyrummet behövs inte lika mycket längre, mycket av det jag syr och pysslar med gör jag på marknader eller i soffhörnan 😀 
Men jisses vad det måste finnas mycket kläder  jag har sytt där ute... Även om de flesta är typ 4 år gamla eller mer 😱 
Igår slängde jag en hel Ikea kasse med mönster.... så mycket minnen 😎 
Bröllopskläningar, dopklänningar, fest, vardag glitter och glamour!! 🤩🤩 

Men nya intressen kommer fram och nu är det följsams naturmaterial och handsömnad så historiskt korrekt som möjligt!! 
(null)
Denna min fantastiska klänning!!
(null)

(null)

En skapelse för en Diva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0