Håll i hatten och häng med!

Att bara följa med... det hade varit skönt ibland men det tar oss inte så mycket närmare vårt mål!
Att driva eget och få det till att gå i hopa både ekonomiskt och tidsmässigt är en utmaning!

Jag har gjort mitt val och känner mig säkrare för varje dag som går. Jag är långt ifrån en super effektiv företagare, men absolut bättre än för en månad sen! 

Morgondagen blir lång! Fylld av fantastiska möten och jobb för att avslutas i vikingatiden! 
Som jag längtar!! Efter en helg utan telefon, utan dator en helg av att leva i nuet!! Med vänner, fighting, eld och kärlek!! 
Denna hobby har sats på sin spets under vintern men jag är helt säker på att den kommer bli helt magisk!!

Nu är det god natt!!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0