Tacksamhet

Om någon hade sagt till mig för 5 år sen att jag skulle älska mitt jobb som innebär att träffa och lära känna otroligt många nya människor. Hade jag skrattar och gått där i från. 😜🤪
Men idag driver jag mitt nya företag En bit hälsa, som är tre olika delar av att möta människor. I olika situationer och med helt olika mål, men alla behöver stöd och lite knuff i ryggen. 🌟 och en liten morot🥕

Jag har lärt mig en stor läxa den senaste tiden, om man inte hjälper sig själv kan man inte hjälpa någon annan! 🤗 
Av Emmas mindfullness och klara sätt att förklara och få mig till att tänka om har jag lärt mig jätte mycket om mig själv. 
Hur jag tänker och tänker om, vilket gör att jag kan försöka hjälpa andra att även göra så. 
Att hitta glädjen i att hjälpa utan att det känns pushande 😀🤩 

Idag stod även min massage studio klar!! 
Boka tid för en avslappnade eller behandlande massage. 
Fåtöljer och utsikt finns om man vill boka tid med en vän! 


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0