Från självömkan och framåt! 😳

På cirka 24 timmar har jag gått från självömkande latmask till effektiv företagare med hopp om framtiden!! 🤩 
Livet är en bergochdalbana 🎡🎢 Ibland glömde jag att det är jag som styr!! 
När jag inte styr och min Sambo inte är hemma då går det ner o ner o ner o fort går det 😳😔😥 
Då behöver jag en spark i baken av vänner och kollegor! Och det fick jag i morse! 
Kl 07.00 var det nätverks frukost på saltan 🍍🥒🍉🍳🥞🥓☕️ efter det har dagen varit lite glittrig i kanterna! 
Jag planerade att berätta om höstens alla projekt men det ända som kom ut var Hjälp... 😱😳 
O det var precis vad jag fick! 🤩 
I morgon börjar jag lite senare, 07.30 är det frukost i Skurup! 😀 
Sen är dagen bokad med möten och fika stunder!

Men utan Bjarne hemma så är allt lite mer tungrott, jag saknar att han är där, saknar pussarna och sällskapet. Det är så tyst och tomt. 😥
Men igen kom jag på att det är Jag som styr!! 
Så musik på högsts volym och tända lampor i hela huset och minst 3 "on gonig" projekt! 

Vid 21 bestämde jag mig för att göra lite nytta så jag har städat halva huset, gjort ett paket som ska postas, lagat mat och vikt tvätt, bytt lakan i sängen, duschat och nu är det go natt!! 😴
I morgon börjar jag dagen med att ta ett ordentligt tag om styråran och sätter kurs framåt! ⛵️🛶
Kvällens middag! 😀

It’s good to miss the one you love 💖 they say.... but it fucking sucks!! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0