Att vara tillbaka igen... 😱

I bland står verkligheten en i magen med en boxhandske 🥊 
Tur att jag har en stark och stabil Core! 
Min mage har en egen beundrare 😀 mer än en gång har jag fått lov att visa upp den! Löjligt stolt är jag 😇

Men verkligheten och dess vitöga... Jag börjar inse vad det är jag har gett mig inpå! Med skräck blandad förtjusning börjar jag se vad det är jag ska göra! 😱🤪 
Mappar och listor! 🧐🤓 En sak i taget! Jag kan detta! Jag är bra på det jag gör! 
Mer än en gång har jag fått höra positiva reaktioner på filmer och bilder jag lägger upp!
Om jag kan peppa en ända människa till ett bättre val i livet, då är jag glad. Jag är på rätt väg! 🤩🤗 
Förvirringen är fortfarande total, men jag delar den med de absolut bästa i världen! 
Jag är så lyckligt lottad 😍 

Lite bilder från sommarveckorna som varit!  (null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0