Mål och utveckling!

Tanken är väl att man alltid ska sträva framåt, uppåt mot nya mål.
Men vissa dagar vill jag bara dra mig tillbaka, få lov att vara det jag var förr. Att inte ha några måsten som ska uppfyllas.
Som tur är finns dessa tankar bara i korta stunder, för jag älskar att göra nya saker. 
Även om jag ständigt har diskutioner med mig själv om att det ska göras, det är ständigt en inre kamp med demonerna. Men det är det visa dagar bara för att jag ska gå utan för dörren oxå.
Det är liksom bara till att göra det även när det tar imot!

Jag bokar om saker och hoppas på att alla mina jag är på gott humör den dagen saker ska göras 😜😀

Till helgen är det TRX utbildning i Lund och nästa helg Kickoff och spinning utbildning på L9fitness i Skurup.
Och i morgon har jag  beslutat Tt jag ska tvinga mig igenom ett pass funktionel träning i boxen på gymet 💪😜

Våren bjuder på toughest i Malmö, och jag hoppas på att strax kunna dra i gång en tränings grupp både i Skurup och anderslöv för detta.


Hoppas på att kunna springa en mil, en halv mara eller ett helt marathon i år.
Nån som är sugen på att följa med mig?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0