Njut av livet! 😎

Att sitta i London, njuter av sällskapet och kaffet!! Det sägs att jag jobbar men jag är tveksam.... 😎 
Livet rullar på och jag inser att nyttiga alternativ är bättre för mig och min kropp. Varje dag som går gör att valen blir lättare! Jag valde att åka utan att ta med mig aloe vera dricka, det gör jag inte igen... 
Min mage mår så mycket bättre sen jag började med det. Den blir mycket tåligare för allt kemiskt och onyttigt som den utsätts för 😔😱 eftersom jag fortfarande väljer att äta det jag tycker är gott. 

Men till min besvikelse så är det som var gott inte så gott längre... 
(null)
Jag unnade mig denna... vilket inte alls var särskilt gott... 😱 
(null)
Där i mot var äpple med nöttsmör väldigt gott!! 
Kroppen belönar sig själv med nyttigheter!!  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0