Kollegor!! 😎

Det är först nu när jag är egenföretagare som jag förstår vidden av att ha kollegor! 🤗 
Det är först nu jag sammarbeta med andra, bygger drömmar, planerar projekt och ser framtiden växa!! 🤩 
Emma, Mindfulbyemma och Therese som har L9fitness i anderslöv, två väldigt inspirerande möten i förmiddags! Resten av dagen gick jobbet som av sig själv!

Så mycket planer, nästan så jag längtar lite till hösten 🍂🍁 😱😀 

Men innan hösten så kommer en lång sommar med vikingar och mys! Vi kommer flytta ut till Foteviken lite i sommar, en försmak hur livet kommer bli när vårt hus är klart! 🏡 
Eftersom en sommar stuga är exakt vad vi behöver, vi som är hemma så mycket under sommaren 😱😎😀 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0