Insikter 🤪🤩

Jag har jobbat mina två dag pass nu, två dagar = 24 timmar. Känslan i kroppen är så skön, 24 timmar, 3 kollegor, en underbar brukare och en familj! Jag är så tacksam för mitt jobb! 🤩 snart 7 år! Mycket har hänt, jag har utbildat mig till Pt, gått från 100% till 70% till 100% och nu är jag nere på 50%. Det handlar om att ge och ta och att älska det man gör! Det har varit upp och ner från alla håll under denna tiden, men det har alltid varit värt att kämpa för det! Leenden man får när man kommer 🤗😀 

Jag insåg oxå att jag måste kämpa för det jag vill! Jag vill ha kvar alla mina jobb, men jag vill jobba när Jag vill!! Det är i det lyckan ligger! Det är det jag kämpar för. 
Att älska det jag gör, varje dag så jag kan njuta av all min tid! Inte bara min fritid!

Jag har verktygen, jag har kunskapen och jag har den bästa supporten man kan önska sig!! 😍😍 
Och jag bara står här och gör inte mitt bästa.... 😱 
Det är dax för nya tag!! I morgon ska jag på en fantastisk föreläsning och fyllas av så mycket energi! 🤩🤩🤩 sen j*vlar.... 🤪😀 (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0