Dåtid och nutid!

Jag är viking i hjärta och själ, jag älskar att lämna nuet, stressen, telefonen och alla måsten och "just go viking "
Att bo och leva i tält med likasinnade människor runt en, vännerna bara en tältduk bort. Barnen kan springa fritt och vi bara njuter! Kramas, fightas och njuter!
Vakna på morgonen funderar på hur många gånger jag ska dö under dagen, typ mellan 6-10 gånger detta kan bli en bra dag!! 😀😱
Dagen är fylld med fighting, epic showfighting!! ⚔️🗡 
Tid att sitta ner med barn och vänner, gå på promenader och titta på fina saker.
Kvällar och nätter är fyllda med skratt, eld 🔥och historier! Historier jag hört innan och kommer höra om och om och om igen.... men det är underbart! En historia har lika många berättelse som människor som upplevde den!
Nya historier skrivs och vänner för livet knyter nya band! 🤗 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0