Berg o dalbana! 🎢🎠

Det här med att vara egenföretagare är minst sagt utmanande! Aldrig tidigare har jag förståt vikten av att ha bra kollegor!! 😱 Mina kollegor är de jag själv väljer att jobba med! Utan chefer och mellan händer, vi hjälper och stöttar varandra. Alla med olika mål och drömmar, olika företag eller jobb, alla olika men med en viktig sak gemensamt! Alla har hälsa i helhet som grund sten!

Det är en fantastisk känsla att både bli inspirerad och att inspirera andra! 🤩 
Vill du oxå välja dina kollegor? Vill du kanske jobba med mig?! 🤪🤗 

Idag har alla bitar varit på jobbet, börja med extra pass på L9 där jobbade Pt Malin, men även Forever living fick en liten bit där! Vidare till skogen där En bit natur fick proviantera ramslök, sen peppande möte med Forever kollegor. Väll hemma igen fick viking organisatören telefon möte! 📞☎️ och det var ett väldigt trevligt samtal. Sen var det kvällsskiftet för En bit natur, torkad, rostad, fryst ramslök och ramslökssalt är gjort!

Ett lugn lägger sig över kroppen och jag känner mig nöjd! Nöjd och glad!
Hjärnan är ändå i full gång... och nu kom den på att jag kanske måste ta ett medarbetarsamtal med mig själv, vi måste nog om diskutera vår åsikt om att prata i telefon. Två kvällar i rad har jag haft 30min långa trevliga samtal som gav så mycket mer än ett Mail! *jobbigt med insikter* men nyttigt att lyssna på sig själv!

(null)
Medarbetarmöte! 🤩
(null)
Ramslökssalt på G
(null)
Njuter av solen nere i Mossbylund 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0